na vrh

Kilenda – Izposoja namesto nakupa otroških oblačil 

Življenjska doba oblačil za nosečnice, dojenčke in majhne otroke je kratka. V sodelovanju z blagovno znamko Tchibo, spletni portal Kilenda ponuja alternativo- izposojo otroških oblačil, namesto nakupa. 

Ljudje v Nemčiji vsako leto vrnejo več kot milijon ton tekstila. Hlače majice in čevlji so v zabojnikih za zbiranje tekstila ali celo v mešanih odpadkih. Značilno je, da imajo otroška oblačila kratko življenjsko dobo, saj otroci hitro rastejo. Kilenda, blagovna znamka, ki je v lasti Interserohove hčerinske družbe Relenda, pomaga odpraviti to težavo tako, da oblačilom daljša življenjsko dobo. V okviru svoje trajnostne spletne storitve otroška oblačila namenja v izposojo oz. najem. Start up podjetje ponuja visokakakovostna otroška oblačila, obleke za nosečnice, otroške prtljažnike in ostala oblačila za otroke do 3. leta starosti. Vsa oblačila so v celoti proizvedena z uporabo trajnostne proizvodnje. Tovrsten gospodarski pristop podaljšuje življenjsko dobo posameznih izdelkov, kar pomeni, da je treba izdelati manj novih oblačil.

"Naš cilj je spremeniti zavedanje o oblačilih. Namesto, da jih kupujemo, želimo da se širša javnost osredotoči tudi na druge možnosti uporabe oblačil ter hkrati ohranja naravne vire, ki se porabljajo za ustvarjanje oblačil "

Hendrik Scheuschner ustanovitelj spletnega portala Kilenda Kilenda

Sodelovanje za ohranjanje

Strateški poslovni partner spletnega portala Kilenda je družba Tchibo. Partnerstvo sta sklenila januarja 2018. Ustanovitelj Kilende Hendrik Scheuschner pravi: “Družba Tchibo je tovrsten gospodarski pristop prepoznala kot zelo atraktiven, učinkovit in kot pozitiven za svoje stranke in okolje. Po razpravi o številnih možnostih za skupno delo, se je družba Tchibo odločila ponuditi del svoje ponudbe, otroških oblačil za izposojo. Naša skupna platforma nam omogoča, da nove kupce spoznamo z novim poslovnim modelom.”